Klantenservice

Heeft u onverhoopt iets verkeerd besteld dan kunnen goederen retour gestuurd worden naar:

Deurmattendirect.nl
T.a.v. afdeling retouren
Industrieweg 38
8061 RB Hasselt

Particulier

Als particulier kunt u altijd om welke reden dan ook uw artikel terug sturen. U dient dit wel binnen 14 dagen na levering bij ons aan te melden via sales@deurmattendirect.nl. Als er geen afwijkende factuurafspraken met u zijn gemaakt, ontvangt u na ontvangst van de goederen binnen 30 dagen uw creditnota.

Zakelijke klanten

Wanneer u als bedrijf, stichting, school of overheid een artikel wilt retourneren, dient u dit binnen 7 werkdagen na levering bij ons aan te melden via sales@deurmattendirect.nl. Onze afdeling klantenservice beoordeelt uw retouraanvraag en informeert u per e-mail of deze aanvraag wordt geaccordeerd.

Als u zelf een vergissing heeft gemaakt of zich heeft bedacht, dan vragen wij u het betreffende artikel terug te sturen. Zodra het artikel goed is binnengekomen bij ons magazijn, krijgt u het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd. De kosten van deze retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Voorwaarden

De artikelen moeten ongebruikt en in originele, onbeschadigde verpakking ontvangen worden

Uitzonderingen

De artikelen waarvan de verzegeling verbroken of de verpakking geopend is kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden.
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u een mail te sturen naar sales@deurmattendirect.nl. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.